نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4791
-
الف
+

سریال ها و برنامه های شبکه آی فیلم2 را چگونه تماشا کنیم؟

اگر به هر دلیلی تماشای سریال ها و برنامه های آی فیلم2 را در ماهواره از دست دادید این گزارش را بخوانید.

مشکلات تخنیکی ماهواره ها به دلیل شرایط جوی یا قطعی فریکونسی و یا پیش آمدن کار و حتی در بسیاری موارد قطعی برق، بارها و بارها ما را از دیدن قسمت یا قسمت های حساس و زیبای سریال محبوبمان محروم نموده است. 

در اکثر موارد، سریال یا فلم زیبایی که دوست داشته ایم دیگر هرگز بازنشر نشده و برای ما موجبات آزردگی خاطر را رقم زده است اما اکنون با گسترش امکانات و بسترهای عرضه ویدئوها ، این اتفاق کمتر رخ می دهد . با این حال، تماشای فلم و سریال با کیفیت مناسب مشکلی است که تاهنوز برای بینندگان معضله ای اساسی است.

در چند ماهه اخیر به دلیل قطعی فریکونسی شبکه آی فیلم 2 به روی ماهواره ترکمن عالم و همچنین کاهش قدرت فریکونسی آن در ماهواره یاهست و اکسپرس ، بینندگان همواره درخواست بازنشر یا ارائه راهکاری برای تماشای قسمت های از دست رفته سریال های درخواستی شان داشته اند.

کارمندان شبکه آی فیلم2 در بخش ارتباطات عامه ، میزبان حجم گسترده ای از درخواست ها و پیام های مخاطبان گرانقدر بوده که به دلایل مختلف نتوانسته اند در زمان نشر سریال ها ، فلم ها و برنامه های مورد نظرشان ، آن را مشاهده نمایند.

بر این اساس ، جهت اطلاع بینندگان محترم و گرانقدر شبکه جهانی آی فیلم 2 در سرتاسر جهان اعلام می نماییم که از راه های زیر می توانند، شبکه آی فیلم 2 را مشاهده نمایند: 

1- گنجینه ای ارزشمند از سریال ها و فلم های نشر شده از این رسانه که جملگی از بهترین آثار تلویزیونی و سینمایی ایران می باشند در وبسایت آی فیلم 2 ، برای عموم عرضه شده و علاقه مندان می توانند تمامی قسمت های مورد نظر خود را در بخش سریال ها مشاهده نمایند.

2- بینندگان عزیز آی فیلم 2 می توانند همزمان با ماهواره ، نشرات این رسانه را از طریق بخش نشرات زنده وبسایت آی فیلم 2  به صورت آنلاین تعقیب کنند. 

3-برنامه موبایلی (اپلیکیشن) شبکه آی فیلم 2 که در حال توسعه می باشد اکنون این امکان را فراهم می کند تا بینندگان بتوانند به صورت زنده ، نشرات آی فیلم 2 را مشاهده نمایند و همچنین از آخرین اخبار فرهنگی و هنری ایران ، افغانستان و جهان آگاه شوند. 

4-طرفداران و علاقه مندان به سریال ها و فلم های فاخر ایرانی همچنان می توانند از طریق ماهواره های یاهست ، اکسپرس AM6 ، بدر 5 (عربست) و یوتلست3B  نشرات آی فیلم 2 را نظاره گر باشند.

فریکونسی های آی فیلم 2 :


Yahsat 1A 52.5°E
Freq: 11625
SR: 2277
Pol: Hor
FEC: 3/4

Express AM6
Freq: 11625
SR: 2277
Pol: Hor
FEC: 3/4

Badr(Arab)Ku 
Freq: 12284
SR: 30000
Pol: Ver
FEC: 2/3

Eutelsat 3B at 3.1°E
Freq: 11590 
SR: 5000
Pol: Hor
FEC: 5/6

خدمتگزاران شما در شبکه آی فیلم 2 در تلاش هستند تا نشرات این تلویزیون را از آسان ترین طریق به شما عرضه کنند تا شما در هر حالت و با هر امکاناتی بتوانید بیننده سریال های محبوبتان باشید.

ح ح / ب م

نظر شما
ارسال نظر
بهار

سلام لطفا سریال های شبهای برره،قهوه تلخ،پژمان،خانه به دوش،لیسانسه ها ، فوق لیسانسه ها را پخش کنید ممنونم